fbpx

HelpDesk

MIJN ACCOUNT

In het inlogscherm staat “Wachtwoord Vergeten?” aangegeven. Klik hierop en voer het e-mailadres in dat je bij de registratie hebt gebruikt, je krijgt een e-mail met verdere instructie.

  • HOE WIJZIG IK MIJN E-MAILADRES

    Zodra je ingelogd bent, zie je rechtsboven je accountnaam staan, klik hierop en selecteer ‘account’. Op deze pagina kan je de gegevens van je account wijzigen (ook je e-mailadres). Vergeet niet na de wijziging onderaan op ‘opslaan’ te klikken!

  • WAARVOOR HEB IK EEN ACCOUNT NODIG

    Je kunt bij ons ook zonder account bestellen, dus het aanmaken van een account is niet nodig. Er zijn echter wel voordelen als je bestelt met een account. Adresgegevens worden bewaard waardoor je snel kunt bestellen en je kunt al eerder geplaatste bestellingen opnieuw bekijken. Daarnaast kan je een standaard afleveradres kiezen.

  • HOE VERANDER IK HET AFLEVERADRES VAN MIJN ACCOUNT

    Zodra je ingelogd bent, zie je rechtsboven je accountnaam staan, klik hierop en selecteer ‘account’. Op deze pagina kan je de gegevens van je account wijzigen (ook je afleveradres). Vergeet niet na de wijziging onderaan op ‘opslaan’ te klikken!

MIJN BESTELLING

  • HOE KAN IK WETEN OF MIJN BESTELLING AL VERZONDEN IS

    Dit kan je weten als je van ons een email hebt ontvangen waarin wordt gezegd dat je pakket verzonden is.

  • VOLGENS TRACK & TRACE IS MIJN BESTELLING BEZORGD MAAR IK HEB NIETS ONTVANGEN, WAT NU

    Meestal is je pakket dan bij één van je buren afgeleverd, neem dus even contact op met je buren en vraag of zij je pakket in ontvangst hebben genomen. Mocht dit niet zo zijn dan helpen wij je graag verder en starten wij een onderzoek.

  • IK HEB DE VERKEERDE PRODUCTEN ONTVANGEN, WAT MOET IK NU DOEN

    Onze excuses hiervoor! Stuur ons een mail of bel ons en omschrijf duidelijk welk(e) product(en) je verkeerd hebt ontvangen, wat je bestelnummer is.
    We sturen je een retourlabel waarmee je de verkeerde producten kunt retourneren. Na ontvangst van je retour sturen wij je direct de juiste producten op.

  • MIJN BESTELLING IS ONVOLLEDIG, WAT NU

    Het kan zijn dat een product uitverkocht of vergeten is. Indien hier geen melding van gemaakt is neem dan zo snel mogelijk contact op met ons. Zorg dat je een bestelnummer bij de hand hebt en vermeld duidelijk welk(e) product(en) je mist. We gaan het probleem dan zo snel mogelijk oplossen.

  • MIJN BESTELLING IS ONVOLLEDIG, WAT NU

    Het kan zijn dat een product uitverkocht of vergeten is. Indien hier geen melding van gemaakt is neem dan zo snel mogelijk contact op met ons. Zorg dat je een bestelnummer bij de hand hebt en vermeld duidelijk welk(e) product(en) je mist. We gaan het probleem dan zo snel mogelijk oplossen.

MY ORDER

HOW CAN I KNOW IF MY ORDER IS SHIPPED?

You can know this if you have received an email from us saying that your package has been sent.

ACCORDING TO TRACK & TRACE, MY ORDER IS DELIVERED BUT I HAVE NOT RECEIVED ANYTHING, WHAT NOW?

Your package is usually delivered to one of your neighbors, so please contact your neighbors and ask if they have received your package. If this is not the case, we will gladly help you further and we will start an investigation.

I HAVE RECEIVED THE WRONG PRODUCTS, WHAT SHOULD I DO NOW?

Our apologies! Send us an email or call us and clearly describe which product (s) you have received incorrectly, what your order number is.
We will send you a return label with which you can return the wrong products. After receiving your return, we will immediately send you the correct products.

MY ORDER IS INcomplete, WHAT NOW?

It is possible that a product is sold out or has been forgotten. If no mention is made of this, please contact us as soon as possible. Make sure you have an order number at hand and clearly state which product (s) you are missing. We will then solve the problem as quickly as possible.

MY PACKAGE IS DELIVERED DAMAGED, WHAT SHOULD I DO NOW?

Our apologies! We advise you to take good pictures of what exactly has been damaged and send it to us so that we can discuss it with the post and find a suitable solution for you. Don’t forget to state your order number.

MY ACCOUNT

“Forgot Password?” Is indicated in the login screen. Click on this and enter the e-mail address you used when registering, you will receive an e-mail with further instructions.

HOW DO I CHANGE MY EMAIL ADDRESS?

Once you are logged in, you will see your account name in the top right corner, click on it and select ‘account’. On this page you can change the details of your account (also your e-mail address). After the change, don’t forget to click on ‘save’ below!

WHAT DO I NEED AN ACCOUNT?

You can also order from us without an account, so creating an account is not necessary. There are, however, advantages if you order with an account. Address details are saved so that you can order quickly and you can review previously placed orders. You can also choose a standard delivery address.

HOW DO I CHANGE THE DELIVERY ADDRESS OF MY ACCOUNT?

Once you are logged in, you will see your account name in the top right corner, click on it and select ‘account’. On this page you can change the details of your account (including your delivery address). After the change, don’t forget to click on ‘save’ below!

MIJN VERZENDING

HOELANG DUURT HET VOORDAT IK MIJN BESTELLING ONTVANG ?

Bestellen bij Antwerp Fitness Shop is snel, eenvoudig en veilig. Elke bestelling op werkdagen voor 12.00 uur wordt direct verzonden.

LandLevertijd in werkdagen
België1 dag
Nederland1-2 dagen
Duitsland1-3 dagen
Overige2-5 dagen

De pakketdienst levert niet op zaterdag en zondag. Als je tijdens het weekend bestelt wordt dit op maandag verzonden. Mocht je niet thuis zijn op het moment van levering, dan zal de postbode een briefje achterlaten met de vervolgstappen. Het kan zijn dat het pakket bij de buren afgeleverd wordt of bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt.

HOEVEEL VERZENDKOSTEN BETAAL IK ?

De verzendkosten verschillen per land en zijn boven een bepaald bedrag gratis.
In de onderstaande tabel vind je alle informatie hierover:

Land(en)VerzendkostenGratis boven
Nederland, België en Duitsland€3,95€40
Luxemburg€3,95€40
Verenigd Koninkrijk€3,95€50
Italië en Denemarken€4,95€100
Frankrijk en Oostenrijk€6,95€100
Spanje€6,95€100
Overige€9,95-

RETOURNEREN EN RUILEN

  • HOE RETOURNEER IK EEN PRODUCT

    Volg de onderstaande stappen :

    • Neem contact op met de klantenservice via info@antwerpfitnessshop.be of telefonisch via +32497400399
    • Vermeld altijd je bestelnummer, de reden van retour en om welk(e) product(en) het gaat.
    • Verpak je bestelling goed, zodat deze in goede staat bij ons binnenkomt.
    Let op: Bewaar het verzendbewijs met de Track & Trace code goed. Indien wij uw retour niet ontvangen, zullen wij hierom vragen.
    Na ontvangst beoordelen wij je retour op de volgende punten:
    • Het artikel moet volledig en in geval van voeding (supplementen) ongeopend zijn.
    • Het artikel mag niet beschadigd of kapot zijn (in originele staat).
    • Het product is voorzien van de fabrieksverpakking.
    • Het product is niet gedragen en/of gewassen .

    Indien je bestelling niet voldoet aan bovenstaande eisen, dan zullen wij contact met je opnemen voor een passende oplossing.

    Als een pakket wordt teruggestuurd met ons antwoordnummer zonder eerst contact met ons op te nemen, dan wordt altijd een eigen bijdrage in rekening gebracht.

  • HOE KAN IK EEN PRODUCT RUILEN

    We kunnen geen artikelen ruilen die je online hebt gekocht. Je kunt artikelen die je niet meer wilt echter wel retourneren. Je krijgt dan het aankoopbedrag terug of een coupon en je kunt een nieuwe bestelling plaatsen.

  • HOELANG DUURT HET VOORDAT MIJN RETOURZENDING IS VERWERKT

    Wanneer je een product naar ons hebt geretourneerd, verwerken wij dat  na ontvangst zo snel mogelijk. Het verwerken van je retourzending duurt maximaal 5 dagen.

  • HOEVEEL KOST HET RETOURNEREN VAN PRODUCTEN MIJ

    HET RETOUR ZENDEN IS IN DE MEESTE GEVALLEN GRATIS.
    IN DE GEVALLEN DAT HET RETOURZENDEN NIET GRATIS IS:
    Als het product geopend is;
    Als het product beschadigd is;
    Bevat geen originele verpakking;
    Als de houdbaarheids datum is verlopen, of nog heel kort is.
    Als je een rembours pakket retour stuurt.
    Als het totaalbedrag na het verrekenen van de retourgestuurde producten onder de €30,- komt berekenen we alsnog de verzendkosten van €3,95.
    INDIEN KLEDING BETREFT
    Het product moet in orginele staat zijn, niet gewassen/ gedragen (gepast mag wel).
    De kaartjes moeten er nog bij zitten/ originele verpakking.

  • IK BEN NIET TEVREDEN MET MIJN KLEDING, KAN IK HET RUILEN

    Een kledingstuk dat in ‘originele staat’ is kunnen wij binnen 30 dagen retour nemen. Originele staat wil zeggen:
    • Het artikel moet compleet zijn.
    • Het artikel mag niet beschadigd of kapot zijn.
    • Het product is voorzien van de fabrieksverpakking.
    • Het product is niet gedragen, gewassen en moet schoon zijn (passen mag wel).
    Is je kleding in originele staat? Volg dan de volgende stappen:
    • Neem contact op met de klantenservice via info@antwerpfitnessshop.be of telefonisch via +32497400399
    • Vermeld altijd je bestelnummer, de reden van retour en om welk(e) product(en) het gaat.
    • Verpak je bestelling goed, zodat deze in goede staat bij ons binnenkomt.
    • Volg de instructies in de e-mail die je ontvangt over het terugsturen van het pakket.
    Let op: Bewaar het verzendbewijs met de Track & Trace code goed!

  • HOELANG DUURT HET VOORDAT MIJN GERETOURNEERDE PRODUCT IS VERWERKT

    Zodra het pakket bij ons aankomt, gaan wij het zo snel mogelijk verwerken, hoelang dit duurt is afhankelijk van de levertijd van de post.

  • KAN IK EEN GEOPEND PRODUCT TERUGSTUREN

    Een product dat geopend is kunnen wij helaas niet meer retour nemen.

  • KAN IK EEN ONGEOPEND PRODUCT TERUGSTUREN

    Als klant van Antwerp Fitness Shop mag je altijd een ongeopend en ongebruikt product binnen de 30 dagen retour naar ons  sturen, volg hiervoor de onderstaande stappen:
    • Neem contact op met de klantenservice via info@antwerpfitnessshop.be of telefonisch via +32497400399
    • Vermeld altijd je bestelnummer, de reden van retour en om welk(e) product(en) het gaat.
    • Verpak je bestelling goed, zodat deze in goede staat bij ons binnenkomt.
    • Volg de instructies in de e-mail die je ontvangt over het terugsturen van het pakket.
    Let op: Bewaar het verzendbewijs met de Track & Trace code goed.

  • HOE KAN IK EEN OVEREENKOMST ONTBINDEN

    Je kunt de overeenkomst ontbinden door het modelformulier voor ontbinding in te vullen en binnen 30 dagen na ontvangst van het product naar ons te sturen.

HOW DO I RETURN A PRODUCT

Follow the steps below:

  • Contact customer service via info@antwerpfitnessshop.be or by telephone via +32497400399
  • Always state your order number, the reason for return and which product (s) it concerns.
  • Pack your order well so that it arrives in good condition with us.

Note: Keep the proof of shipment with the Track & Trace code. If we do not receive your return, we will ask for this.

After receipt we will assess your return on the following points:

  • The item must be complete and unopened in the case of food (supplements).
  • The item may not be damaged or broken (in original condition).
  • The product is supplied with the factory packaging.
  • The product has not been worn and / or washed.

If your order does not meet the above requirements, we will contact you for a suitable solution.

If a package is returned with our reply number without first contacting us, a personal contribution will always be charged.

HOW CAN I EXCHANGE A PRODUCT?

We cannot exchange items that you have purchased online. However, you can return items that you no longer want. You will then be refunded the purchase amount or a coupon and you can place a new order.

HOW LONG WILL IT TAKE BEFORE MY RETURNS SHIPPED?

If you have returned a product to us, we will process it as soon as possible after receipt. Processing your return shipment takes a maximum of 5 days.

CAN I RETURN AN OPENED PRODUCT?

Unfortunately, a product that has been opened cannot be returned.

HOW LONG DOES IT TAKE BEFORE MY RETURNED PRODUCT IS PROCESSED?

As soon as the package arrives with us, we will process it as quickly as possible, how long this takes depends on the delivery time of the mail.

HOW MUCH DOES THE RETURNS OF PRODUCTS COST ME?

SENDING THE RETURN IS FREE IN THE MOST CASES.

IN CASES THAT RETURNS ARE NOT FREE:

  • If the product is open;
  • If the product is damaged;
  • Does not contain original packaging;
  • If the expiry date has expired, or is still very short.
  • If you return a COD package.
  • If the total amount after the settlement of the returned products falls below € 30, we will still calculate the shipping costs of € 3.95

IF CLOTHING IS CONCERNED

  • The product must be in its original condition, not washed / worn (appropriate may be).
  • The tickets must still be included / original packaging.

I AM NOT SATISFIED WITH MY DRESS, CAN I EXCHANGE IT?

We can take back a piece of clothing that is in its original state within 30 days. Original state means:

  • The item must be complete.
  • The item must not be damaged or broken.
  • The product is supplied with the factory packaging.
  • The product is not worn, washed and must be clean (fitting is allowed).

Is your clothing in original condition? Then follow the following steps:

  • Contact customer service via info@antwerpfitnessshop.be or by telephone via +32497400399
  • Always state your order number, the reason for return and which product (s) it concerns.
  • Pack your order well so that it arrives in good condition with us.
  • Follow the instructions in the e-mail you receive about returning the package.

Note: Save the proof of shipment with the Track & Trace code!

CAN I RETURN AN UNOPENED PRODUCT?

As a customer of Antwerp Fitness Shop you can always return an unopened and unused product to us within 30 days, follow the steps below:

  • Contact customer service via info@antwerpfitnessshop.be or by telephone via +32497400399
  • Always state your order number, the reason for return and which product (s) it concerns.
  • Pack your order well so that it arrives in good condition with us.
  • Follow the instructions in the e-mail you receive about returning the package.

Note: Keep the proof of shipment with the Track & Trace code.

HOW CAN I DISSOLVE AN AGREEMENT?

As soon as the package arrives with us, we will process it as quickly as possible, how long this takes depends on the delivery time of the mail.

CAN I RETURN AN OPENED PRODUCT?

Unfortunately, a product that has been opened cannot be returned.

CAN I RETURN AN UNOPENED PRODUCT?

As a customer of Antwerp Fitness Shop you can always return an unopened and unused product to us within 30 days, follow the steps below:

  • Contact customer service via info@antwerpfitnessshop.be or by telephone via +32497400399
  • Always state your order number, the reason for return and which product (s) it concerns.
  • Pack your order well so that it arrives in good condition with us.
  • Follow the instructions in the e-mail you receive about returning the package.

Note: Keep the proof of shipment with the Track & Trace code.

HOW CAN I DISSOLVE AN AGREEMENT?

You can terminate the agreement by completing the model form for termination and sending it to us within 30 days of receiving the product.

BETALEN

UIT WELKE BETAALMETHODES KAN IK KIEZEN ?

Bij Antwerp Fitness Shop kun je kiezen uit de onderstaande betaalmethodes:

BetaaloptieKorte omschrijving
PayPal (Internationaal)Veilig en gemakkelijk online betalen via je eigen PayPal-account.
Creditcard (VISA-Mastercard) (Internationaal)Veilig en gemakkelijk online betalen met je creditcard.
Vooruitbetaling per bank (Internationaal)Je dient het factuurbedrag over te maken naar onze bankrekening op naam  van: Antwerp Fitness Shop. Vermeld altijd je bestelnummer bij de betaling. Je pakket wordt verzonden zodra de boeking bij ons binnen is.
Mistercash/BancontactVeilig en gemakkelijk online betalen via online banking van je eigen bank.

MIJN BETALING IS MISLUKT, WAT KAN IK HET BESTE DOEN ?

Kijk bij de bestellingen van je account of je daar de geplaatste bestelling terug kunt vinden. Bestelling gevonden? Dan kan je alsnog betalen, eventueel met een andere betaalmethode. Mocht je geen account hebben, dan kan je dit terugvinden in je mailbox. Bij verdere vragen neem dan gerust contact met ons op.

WAAR KAN IK MIJN COUPON/CADEAUBON VERZILVEREN ?

Bij het afrekenen van je product(en) kun je de couponcode verzilveren.

KAN IK OOK ACHTERAF BETALEN ?

Neen, alle betalingen die vooraf te gebeuren. Zendingen worden pas verzonden nadat wij uw betaling geregistreerd hebben.

KLANTENSERVICE

  • OP WELKE TIJDEN zijn jullie BEREIKBAAR

    Wij zijn telefonisch en via e-mail bereikbaar van maandag t.e.m zaterdag tussen 10.00 en 18.00 uur. Gelieve buiten uren, een e-mail te sturen met je vraag.

  • HOE KAN IK HET BESTE CONTACT MET JULLIE OPNEMEN

    Dat ligt er helemaal aan wat jij het fijnst vindt! Heb je een uitgebreide vraag? Stuur ons dan even een mailtje. Heb je een snelle korte vraag? Dan is het misschien verstandiger om even te bellen of contact met ons op te nemen via Whatsapp!

  • WAT IS ONS E-MAILADRES

    Dat is: info@antwerpfitnessshop.be

    Je kunt ook heel eenvoudig contact met ons opnemen via het contactformulier.

  • WAT IS JULLIE TELEFOONNUMMER

    Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag t.e.m. zaterdag tussen 10.00 en 18.00 uur via telefoonnummer: +32497400399

  • IK HEB EEN KLACHT, WAAR KAN IK DEZE INDIENEN

    Vervelend dat er iets niet naar wens is. Bij Antwerp Fitness Shop doen wij er altijd alles aan om onze klanten zo goed mogelijk te behandelen. Stuur ons even een mailtje waarin je duidelijk je klacht onderbouwt. We gaan de klacht dan zo snel mogelijk behandelen.

VEILIGHEID EN PRIVACY

  • IS BESTELLEN BIJ Antwerp fitness shop VEILIG

    Bestellen bij Antwerp Fitness Shop is 100% veilig en wij hechten hier veel waarde aan. Antwerp Fitness Shop respecteert de privacy van alle gebruikers van haar site en draagt er zorg voor dat de persoonlijke informatie die je ons bezorgt,  vertrouwelijk wordt behandeld. Wij gebruiken je gegevens om de bestellingen zo snel en gemakkelijk mogelijk te laten verlopen. Voor het overige zullen wij deze gegevens uitsluitend gebruiken met jouw toestemming. Antwerp Fitness Shop zal je persoonlijke gegevens niet aan derden verkopen en zal deze uitsluitend ter beschikking stellen van de derden die zijn betrokken bij het uitvoeren van je  bestelling.

  • KRIJG IK AUTOMATISCH E-MAILS ALS IK BIJ JULLIE BESTEL

    Na een bestelling bij Antwerp Fitness Shop krijg je enkel een e-mail ter bevestiging met factuur en een verzendbevestiging van het post order bedrijf. Geen advertentiemails dus op voorwaarde dat je  dit hebt aangevinkt tijdens het plaatsen van je bestelling.

  • WAT IS DE PRIVACY POLICY VAN ANTWERP FITNESS SHOP

    Zie privacy policy

  • WAT ZIJN DE ALGEMENE VOORWAARDEN VAN ANTWERP FITNESS SHOP

    Zie algemene voorwaarden

CUSTOMER SERVICE

AT WHAT TIMES ARE YOU ACCESSIBLE?

We are available by phone and e-mail from Monday to Saturday between 10 a.m. and 6 p.m. Please send an e-mail with your question outside of hours.

HOW CAN I MAKE THE BEST CONTACT WITH YOU?

That depends entirely on what you like best! Do you have an extensive question? Send us an email. Do you have a quick short question? Then it might be wiser to call or contact us via Whatsapp!

WHAT IS OUR EMAIL ADDRESS?

That is: info@antwerpfitnessshop.be

You can also easily contact us via the contact form.

WHAT IS YOUR PHONE NUMBER?

We are available by phone from Monday through Monday. Saturday between 10 am and 6 pm via telephone number: +32497400399

I HAVE A COMPLAINT, WHERE CAN I SUBMIT THIS?

Annoying that something is not satisfactory. At Antwerp Fitness Shop we always do everything we can to treat our customers as well as possible. Send us an email in which you clearly substantiate your complaint. We will then process the complaint as quickly as possible.

SECURITY AND PRIVACY

IS ORDERING AT ANTWERP FITNESS SHOP SAFE?

Ordering at Antwerp Fitness Shop is 100% safe and we place great value on this. Antwerp Fitness Shop respects the privacy of all users of its site and ensures that the personal information you provide to us is treated confidentially. We use your data to process the orders as quickly and easily as possible. For the rest, we will only use this data with your permission. Antwerp Fitness Shop will not sell your personal information to third parties and will only make it available to third parties involved in processing your order.

DO I GET EMAIL AUTOMATICALLY IF I ORDER FROM YOU?

After an order at Antwerp Fitness Shop you will only receive an email with a bill and a shipping confirmation from the post order company. No advertising emails so on condition that you have checked this when placing your order.

WHAT IS THE PRIVACY POLICY OF ANTWERP FITNESS SHOP?

See privacy policy

WHAT ARE THE GENERAL CONDITIONS OF ANTWERP FITNESS SHOP?

See terms and conditions

HEB JE NOG VRAGEN ?

ONZE EXPERTS HELPEN JOU GRAAG VERDER

X
0
    0
    Jouw winkelwagen
    Uw winkelwagen is leegGa terug naar de winkel